About healthy lifestyle

23. april 2015 at 9:04 | Nusi |  Tips for you
❤️ Freedom💙Breathe the fresh air of the ocean
Ahojda!
Dneska bych chtěla mluvit o tématu, které je mi celkem blízké. Chtěla bych vám tu napsat něco o zdravém životním stylu a jak já se 'udržuju' zdravá. Netroufám si, říct jak je tohle téma u dnešní mládeže, protože znám lidi, které zdraví životní styl zajímá, ale znám taky lidi, kteří by se mekáče nevzdali ani na konci světa. Tak nevím no. Nicméně bych asi už začala, doufám, že vás tento článek nějak inspiruje nebo motivuje:)

Základem je jíst hodně, ale v malých dávkách a hlavně nevynechávat snídani! Snídaně je nejdůležitější a na snídani byste měli jíst, co nejvíce a pak postupně to jídlo omezovat. Já osobně večeřim vážně málo, nebo vůbec, sice není moc příjemné, když si jdete lehnout s prázdným žaludkem, ale ráno se cítíte parádně a můžete se znovu 'nažrat'. Nechci být zas chytrá jak rádio, ale snídaně by měla obsahovat: mléčné výrobky, ovoce (či zeleninu), nějaký teplý nápoj (abyste tělo správně nakopli a rozproudili) a popřípadě nějaké pečivo. Já osobně snídám bílý jogurt s ovesnými vločkami a ovocem, někdy s banánem, jahodami, mandarinkou, zkrátka co najdu zrovna doma.


Navíc mě strašně baví, dělat si nějaké snídaně, nebo svačinky a obědy nebo tak. Teď zrovna jsem nemocná, takže můj jídelníček je vážně 'můj'. Teď bych se nějak chtěla přesunout k obědu. Oběd já většinou moc neovlivním, protože chodím do školní jídelny. Ale tak, říkám si, že to přeci nemůžu být tak strašné, navíc když celý zbytek dne budu jíst dobře, tak to můžu překousnout (a to doslova:D). Když jsem takhle nemocná, nebo jsem doma sama, tak si většinou dělám buď těstoviny, nebo vajíčka, nebo si dám nějakou polévku nebo zkrátka hodně se to liší podle toho, co doma máme. Na oběd je hlavně důležité se nepřežrat a jíst jen tolik, kolik můžete. Věřte mi, když jsem byla mladší tak jsem se strašně ráda přecpávala (protože moje břicho toho vydrží hodně a není mi moc často blbě z něčeho co jsem snědla), ale je to úplně jiný pocit, když se přežerete a nebo když se normálně regulérně najíte.
Na dopolední a odpolední svačinky si většinou dávám nějaké ovoce nebo mám strašně ráda přesnídávky! U nás v rodině to v podstatě jím jenom já. A nebo je taky výborné, když si dáme tu přesnídávku s ovesnýma vločkama, nebo tak.
Jak jsem již říkala, moc nevečeřím, snažím se to omezit a když už teda jím, tak hodně brzo, kolem 6-7hodiny, protože jíst na večer je vážně hodně nezdravé a z toho se právě nejvíce tloustne! Např. můj strejda - ráno nesnídá, celý den v podstatě nejí a jen lítá po prácích, večer přijde domů, nabaští se a jde si lehnout, no a pak ráno nesnídá, protože je mu z té včerejší večeře špatně. Mimochodem, já mám svého strejdu i tak ráda:D

. Danique 👑
Pak je tu také to 'sladké' a 'dobré' jídlo, jako jsou například různé tyčinky, čokolády, koláčky apod. Tyhle sladkosti já jsem se rozhodla úplně vyřadit, zkrátka je nejím nebo se snažím je nejíst. Samozřejmě někdy mi to ujede, ale to je normální. Když chcete začít 'žít zdravě', měli byste si ujasnit, co budete a co nebudete jíst. Já například nejím toto sladké, ale jím musli tyčinky. A dál je tu bubbletea. Já bubbletea zbožňuju, takže je to pro mě docela těžké, ale bubbletea já beru jako pití, nápoj, takže si ho někdy dám, protože o něho se vážně omezovat nebudu. Ale také jsem ho omezila a to celkem dost. Kdybych to počítala, tak mám cca. 1bubbletea za 3-4týdny. Jinak se snažím celý den pít vodu nebo nějaký neslazeny čaj a žádné ty coly nebo zkrátka sladké limonády.
Se mnou je to ale trošku těžší, protože já nejím ryby. Zkrátka je nejím, nejím nic z moře nebo rybníku, zkrátka z 'vody'. I když ryby by v jídelníčku neměli chybět, ale já je zkrátka nejím no.

Doufám, že jsem na nic nezapomněla a pokud máte nějaké otázky určitě mi napište! Budu moc ráda za vaše názory a ohlasy! Btw. po tomto článku se vůbec necítím, jako správný teenager, ale spíš jak 20-30letá ženská, ale tak co už:D Užívejte dny a mějte se krásně! Mějte krásný, magický, úžasný den a já se na Vás těším příště!:) xoxo, Nusi
 


Comments

1 Abby Abby | Email | Web | 23. april 2015 at 20:00 | React

jéé, miluji obrázky s jídly, někdy při nich úplně slintám

2 Candice♥ Candice♥ | 24. april 2015 at 8:59 | React

Já před dvěma rokama přestala jíst čokolády a všechno. Začala jsem jíst 5 denně a zhubla jsem 20 kilo. :) Teď už hubnout dál nemůžu, ale hrozně na to všechno má vliv zdravější strava a jezení 5x denně. Proto je blbost abys tu psala, že večeře bývá nezdravá. :) Stačí si dát něco malého, nebo salát. Ale nevečeřet je prostě hloupost. Z toho se právě přibírá. :)

3 blom blom | Web | 25. april 2015 at 6:14 | React

Je to opravdu nádherný článek, ale upřímně moc se omlouvám, ale já jsem už na tyhle články asi přímo alergická. Všichni si myslí, že když člověk dodržuje tyhle pravidla tak třeba zhubne, ale já s mými problémy,.. vůbec to nejde :/ Je to hrozné, nesnáším svoji postavu, ale moc možností nemám, ale tak třeba se mi to jednou povede..

4 blom blom | Web | 25. april 2015 at 6:18 | React

[3]: + máš tu naprosto nádherný dess <3

5 Anett - www.bellathorne-official.blog.cz Anett - www.bellathorne-official.blog.cz | Web | 25. april 2015 at 20:03 | React

Já ryby taky nejím, ale to asi víc lidí:):D Já sice nejím úplně na 100% zdravě, ale ani úplně nezdravě :D A sladké odmalička nemám ráda, takže toho se ani nemusím vzdávat :)

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement